slogan
Enterprise Greece Home Page
Σύστημα Μητρώου Εγγυήσεων Καταναλωτή
Ενιαίο Σημείο Πληροφόρησης Ενεργών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών
Μητρώο Κοινωνικής Οικονομίας
Πλατφόρμα Δικτύωσης ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ
Ενίσχυση της αυτοαπασχόλησης πτυχιούχων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

Ανακοίνωση για υπηρεσίες Επιμελητηρίου Λακωνίας

Δημοσιεύθηκε στις 15/05/2018 10:35

Επιμελητήριο Λακωνίας

Ξανθάκη 3, 23200 Γύθειο

www.lcci.gr

e-mail: gytheioc@otenet.gr

Τηλ. 2733022279

Φαξ: 2733022008

 

Ενημερωτικό έντυπο υπηρεσιών Επιμελητηρίου Λακωνίας

Σεμινάρια

  1. Σεμινάρια ΤΑ και ΕΦΕΤ: Το Επιμελητήριο σε συνεργασία με το ΚΕΚ της ΓΣΕΒΕΕ, σταθερά, διοργανώνει σεμινάρια επιμόρφωσης των μελών του σε θέματα ασφάλειας στο χώρο εργασίας (Τεχνικός Ασφαλείας) και Υγιεινής και Ασφάλειας τροφίμων (ΕΦΕΤ). Προϋπόθεση για τη συμμετοχή είναι η εξόφληση των συνδρομών και η καταβολή του κόστους στη ΓΣΕΒΕΕ (50€ για ΤΑ Γ΄ κατηγορίας, 100€ για ΤΑ Β΄ κατηγορίας και 70€ για τον ΕΦΕΤ). Οι σχετικές πληροφορίες είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου σε ειδική θέση για τα σεμινάρια.
     
  2. Σεμινάριο «Παρουσίαση των υπηρεσιών του Επιμελητηρίου Λακωνίας και τρόπος αξιοποίησής τους»

 Το εν λόγω σεμινάριο έχει απώτερο στόχο να γνωρίσουν τα μέλη το Επιμελητήριο και να αξιοποιήσουν τις υπηρεσίες που αυτό μπορεί να τους παρέχει. Το πρώτο σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στις 5 Απριλίου 2017 στο Γύθειο και έχει παραμείνει ανοιχτό για κατάθεση των αιτήσεων. Ο τόπος και η ημέρα διεξαγωγής του επόμενου θα οριστικοποιηθούν βάση των αιτήσεων που θα κατατεθούν απ' τα ενδιαφερόμενα μέλη.

 Η θεματολογία του σεμιναρίου είναι η εξής:

  • Γνωριμία με τις Υπηρεσίες του Επιμελητηρίου Λακωνίας: Μητρώο, Ειδικά Μητρώα, ΓΕΜΗ, Υπηρεσία Μιας Στάσης, σεμινάρια, ημερίδες, συμμετοχή σε εκθέσεις και λοιπές διοικητικές υπηρεσίες
  • Τρόποι επικοινωνίας με το Επιμελητήριο Λακωνίας-κατάθεση αιτημάτων
  • Χειρισμός-αξιοποίηση της Ιστοσελίδας του Επιμελητηρίου Λακωνίας- Επιχειρηματικού καταλόγου
  • Χειρισμός-αξιοποίηση του Ηλεκτρονικού Επιμελητηρίου
  • Δωρεάν δημιουργία ιστοσελίδας των επιχειρήσεων – μελών του Επιμελητηρίου Λακωνίας
  • Ηλεκτρονική υπογραφή
  • Χειρισμός-αξιοποίηση λοιπών ηλεκτρονικών υπηρεσιών

Η ανάλυση των θεμάτων πραγματοποιείται από το προσωπικό του Επιμελητηρίου. Οι σχετικές πληροφορίες είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου σε ειδική θέση για τα σεμινάρια. Προϋπόθεση για τη συμμετοχή στο σεμινάριο είναι η εξόφληση των συνδρομών από τα μέλη.

Υπηρεσίες μέσω εφαρμογών της ΚΕΕΕ

1.Ψηφιακή υπογραφή

Με την ΚΥΑ 23204/13-7-2015 (ΦΕΚ 1475/14-7-2015), η οποία ορίζει την ΚΕΕΕ ως "αρχή εγγραφής" και τα κατά τόπους Επιμελητήρια "ως εντεταλμένα γραφεία", η ΚΕΕΕ δημιούργησε την εφαρμογή για την παροχή δυνατότητας εγγραφής - ταυτοποίησης και ενεργοποίησης της ψηφιακής υπογραφής νέας γενιάς για τα μέλη των Επιμελητηρίων. Η υπηρεσία αυτή αποτελεί μία εξαιρετικά σημαντική προσπάθεια αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που παρέχουν οι Επιμελητηριακοί Φορείς της χώρας στα μέλη τους, για την προώθηση των ηλεκτρονικών συναλλαγών των επιχειρήσεων και της ηλεκτρονικής έκδοσης και διακίνησης των εγγράφων μέσω της εφαρμογής και χρήσης ψηφιακών υπογραφών, θέτοντας ως στόχο να αποτελέσει παράδειγμα βέλτιστης πρακτικής σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου υπάρχει το σχετικό banner με όλες τις πληροφορίες. Η διαδικασία ολοκληρώνεται στο Επιμελητήριο. Απαραίτητη προϋπόθεση η εξόφληση των συνδρομών και το σχετικό τέλος για τη χορήγηση της ψηφιακής υπογραφής.

2.Υπηρεσία εύρεσης επενδυτικών προγραμμάτων

Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη διαδικτυακή ψηφιακή πλατφόρμα παροχής διαδραστικών υπηρεσιών για την αξιοποίηση των επενδυτικών προγραμμάτων από τις ελληνικές επιχειρήσεις.

O βασικός σκοπός της είναι να παρέχει υπηρεσίες πληροφόρησης και ενημέρωσης στις επιχειρήσεις με τη δημιουργία μιας διαδραστικής πλατφόρμας που θα επεκτείνει την υπάρχουσα γενική πληροφόρηση και θα συμπεριλάβει και θα διαχέει εξειδικευμένη επιχειρηματική πληροφόρηση προς τις επιχειρήσεις για την αξιοποίηση επενδυτικών προγραμμάτων και προγραμμάτων απασχόλησης. Στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου υπάρχει το σχετικό banner με όλες τις πληροφορίες. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη χορήγηση κωδικού πρόσβασης είναι η εξόφληση των συνδρομών προς το Επιμελητήριο.

3. Υπηρεσία Ηλεκτρονικής (εξ αποστάσεως) Εκπαίδευσης

Διαδικτυακό εργαλείο (πλατφόρμα) που παρέχει νέες εξελιγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης. Σκοπός της υπηρεσίας αυτής αποτελεί η ενίσχυση των επιχειρήσεων και η παροχή σε αυτές νέων δυνατοτήτων ανάπτυξης στη σύγχρονη εποχή της εκπαίδευσης, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα πρόσβασης σε ηλεκτρονική βιβλιοθήκη, στην οποία έχει αναπτυχθεί μεγάλος αριθμός μαθημάτων ασύγχρονης τηλεκατάρτισης. Στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου υπάρχει το σχετικό banner με όλες τις πληροφορίες. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη χορήγηση κωδικού πρόσβασης είναι η εξόφληση των συνδρομών προς το Επιμελητήριο.

4.Απόκτηση άδειας χρήσης μουσικών δικαιωμάτων

Η ΚΕΕΕ σε συνεργασία με τον «Οργανισμό Συλλογικής Διαχείρισης Πνευματικών Δικαιωμάτων Δημιουργών Μουσικής - Αυτοδιαχείριση (Autodia) στοχεύει μέσω ολοκληρωμένης διαδικτυακής πλατφόρμας, να προσφέρει την δυνατότητα στα μέλη των Επιμελητηρίων, που χρησιμοποιούν στο εργασιακό τους περιβάλλον μουσική, να αποκτούν γρήγορα και εύκολα και οικονομικά την άδεια χρήσης για τη μουσική αυτή. Το πιστοποιητικό χρήσης πνευματικών δικαιωμάτων μουσικής ισχύει για ένα έτος με απαραίτητη προϋπόθεση για τη χορήγηση  την εξόφληση των συνδρομών προς το Επιμελητήριο και το αντίστοιχο με το αντικείμενο της επιχείρησης τέλος προς την Αυτοδιαχείριση. Στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου υπάρχει το σχετικό banner με όλες τις πληροφορίες.

5.Μητρώο Εγγυήσεων

Προσφερόμενη υπηρεσία μέσα από την εφαρμογή «Σύστημα Μητρώου Εγγυήσεων Καταναλωτή» της ΚΕΕΕ.

Η υπηρεσία, έχει ως στόχο το κύρος των επιχειρήσεων, το όφελος των καταναλωτών, αλλά και συνολικά την καλή λειτουργία της αγοράς ως προς τη διαφάνεια των παρεχομένων εγγυήσεων.

Οι επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στην παραγωγή - εμπορία αγαθών και στην παροχή υπηρεσιών, θα μπορούν να εφαρμόσουν - προωθήσουν μια πολιτική διαφάνειας προς το καταναλωτικό κοινό, ως προς τις εγγυήσεις που παρέχουν για τα αγαθά - υπηρεσίες που προσφέρουν, αυξάνοντας τόσο το κύρος τους, αλλά και το πελατολόγιο τους.

Οι καταναλωτές θα μπορούν εύκολα και έγκυρα να βρίσκουν πληροφορίες σχετικά με τις εγγυήσεις των αγαθών - υπηρεσιών που τους προσφέρονται, μέσα από ένα συγκεκριμένο σημείο του διαδικτύου, με την υποστήριξη και το κύρος της ΚΕΕ και των Επιμελητηρίων-μελών της.

Οι επιχειρήσεις που είναι εγγεγραμμένες στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο και είναι ταμειακά ενήμερες στο Επιμελητήριο που ανήκουν, θα έχουν τη δυνατότητα (μέσα από την πλατφόρμα «Σύστημα Μητρώου Εγγυήσεων Καταναλωτή») να αναρτούν πληροφορίες σχετικά με τις εγγυήσεις για τα αγαθά και τις υπηρεσίες που προσφέρουν στους καταναλωτές, ως προς τη διάρκεια, τον τρόπο υποστήριξης - συντήρησης - αντικατάστασης και όποια άλλη πληροφορία θεωρούν απαραίτητη. Έτσι, οι επιχειρήσεις θα έχουν κίνητρο να αυξήσουν την ποιότητα των αγαθών ή των υπηρεσιών που προσφέρουν, μέσα από τη διαφάνεια των εγγυήσεων, αποβλέποντας στην αύξηση της εμπιστοσύνης των πελατών τους και στην προσέλκυση νέων πελατών.

Στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου υπάρχει το σχετικό banner με όλες τις πληροφορίες.

6. Ενιαίου Σημείου Πληροφόρησης (Ε.ΣΗ.Π.) Ενεργών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών

Μια νέα πρωτοποριακή υπηρεσία προς όλες τις επιχειρήσεις της χώρας, που ασχολούνται με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση, προσφέρει η ΚΕΕ με την υλοποίηση του «Ενιαίου Σημείου Πληροφόρησης (Ε.ΣΗ.Π.) Ενεργών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών», μέσω του ιστότοπου insuranceregistry.uhc.gr.

Συγκεκριμένα, η ΚΕΕΕ έχει συστήσει και τηρεί το Ενιαίο Σημείο Πληροφόρησης Ενεργών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών (Ε.ΣΗ.Π.), το οποίο επιτρέπει στους καταναλωτές ασφαλιστικών προϊόντων - μέσω μιας ενιαίας ηλεκτρονικής πλατφόρμας - την επαλήθευση ότι ο επαγγελματίας με τον οποίο έρχονται σε επαφή, στο πλαίσιο πώλησης ενός ασφαλιστικού προϊόντος, είναι νόμιμα εγγεγραμμένος στα μητρώα των Επιμελητηρίων, πλήρως πιστοποιημένος και κατά συνέπεια ότι ασκεί τη δραστηριότητα της διαμεσολάβησης σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Το Ε.ΣΗ.Π. ενημερώνεται αυτόματα από τα μητρώα των Επιμελητηρίων (με τη διασύνδεσή του με το ΓΕΜΗ).

Στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου υπάρχει το σχετικό banner με όλες τις πληροφορίες.

Άλλες υπηρεσίες

1.Επανεκτύπωση του τουριστικού χάρτη.

Το Επιμελητήριο εκδίδει από το 2007 τουριστικό χάρτη που μοιράζεται στις τουριστικές επιχειρήσεις του νομού και σε φορείς σχετικούς με τον τουρισμό (μουσεία κλπ). Ο χάρτης επανεκτυπώθηκε το 2018 και συμπεριλαμβάνει και το νέο οδικό δίκτυο. Η χορήγηση του χάρτη στα μέλη γίνεται με προϋπόθεση την εξόφληση των συνδρομών.

2.Δημιουργία ιστοσελίδας

Χωρίς κανένα κόστος για το Επιμελητήριο, τα μέλη έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν τη δική τους επαγγελματική ιστοσελίδα στο διαδίκτυο ΔΩΡΕΑΝ και με δωρεάν φιλοξενία για ένα χρόνο. Πρόκειται για μια υπηρεσία που εξασφάλισε το Επιμελητήριο μέσω της εταιρίας IpHost και του Ευρωπαϊκού Μητρώου για Ονόματα Χώρου στο Διαδίκτυο (EURid), που προσφέρεται στις επιχειρήσεις - μέλη του Επιμελητηρίου Λακωνίας ΔΩΡΕΑΝ και περιλαμβάνει:

  • ετήσια κατοχύρωση .eu domain name
  • ετήσιο πλήρες πακέτο φιλοξενίας (webhosting)
  • προεγκατεστημένα υποδείγματα (templates) ώστε οι επιχειρήσεις - μέλη του Επιμελητηρίου Λακωνίας, εύκολα και γρήγορα να φτιάξουν το δικό τους website.

Επιπλέον, προκειμένου η προσφορά να αξιοποιηθεί και από τα μέλη που έχουν ήδη website προσφέρεται η δυνατότητα για δωρεάν μεταφορά και φιλοξενία του για ένα έτος. 
Μετά το τέλος του πρώτου έτους που προσφέρεται εντελώς δωρεάν, υπάρχει η δυνατότητα διατήρησης της υπηρεσίας, με ιδιαίτερα ευνοϊκές τιμές, και με έκπτωση που φτάνει το 40% της τιμής καταλόγου της IpHost. Η ανανέωση θα γίνεται απευθείας μεταξύ της IpHost και του μέλους χωρίς ουδεμία εμπλοκή του Επιμελητηρίου. Το μέλος μπορεί οποτεδήποτε επιθυμεί να καταργήσει την ιστοσελίδα του χωρίς καμία δέσμευση ή επιβάρυνση ή ακόμη και να τη μεταφέρει σε άλλο πάροχο. Στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου υπάρχει το σχετικό banner με όλες τις πληροφορίες. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη χορήγηση κωδικού πρόσβασης είναι η εξόφληση των συνδρομών προς το Επιμελητήριο.

3.Ζήτηση-προσφορά εργασίας

Στο συγκεκριμένο αυτό πεδίο στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου δημοσιεύονται αιτήσεις για προσφορά ή ζήτηση εργασίας για κάθε ενδιαφερόμενο

4.Προβολή εξαγωγικών επιχειρήσεων

Στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου υπάρχει ειδικό πεδίο για την προβολή των εξαγωγικών επιχειρήσεων. Η ένταξη μιας επιχείρησης στο πεδίο αυτό πραγματοποιείται με την εγγραφή μιας επιχείρησης στο Εξαγωγικό Τμήμα και προβάλει τα βασικά στοιχεία της επιχείρησης, στοιχεία επικοινωνίας, την ιστοσελίδα της και τα προϊόντα που εξάγει σύμφωνα με την αίτηση που καταθέτει η επιχείρηση και εξοφλώντας τις συνδρομές της.

 

5.Προβολή του δικτύου επιχειρήσεων Επιμελητηρίου Λακωνίας και Φλώρινας (υπό κατασκευή)

Στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου υπάρχει ειδικό banner που θα παραπέμπει σε στοιχεία των επιχειρήσεων που συμμετέχουν στο δίκτυο συνεργασίας μεταξύ των μελών των Επιμελητηρίων της Λακωνίας και της Φλώρινας. Πρόκειται για υπηρεσία υπό κατασκευή, απόρροια του συμφώνου συνεργασίας που έχουν υπογράψει τα δύο Επιμελητήρια με πρώτες συμμετοχές αυτές των επιχειρήσεων που συμμετείχαν κατά τη συνάντηση στο Γύθειο το Σεπτέμβριο του 2017, μεταξύ της επιχειρηματικής αποστολής από τη Φλώρινα και επιχειρήσεων της Λακωνίας. Σκοπός του δικτύου η συνεργασία και η αλληλοστήριξη των δύο νομών στην προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών των μελών τους.

 

6.Αποστολή ηλεκτρονικού εντύπου (news letter)

Η υπηρεσία του Επιμελητηρίου συγκεντρώνει ενημερωτικό υλικό (ενημέρωση για δράσεις του Επιμελητηρίου, νομοθεσία, εκθέσεις-εκδηλώσεις κλπ) και δημιουργεί ηλεκτρονικό έντυπο ενημέρωσης των μελών και κάθε ενδιαφερομένου. Αποστέλλεται (τακτικά μία φορά την εβδομάδα και εκτάκτως εάν υπάρχει υλικό ή προθεσμίες που θα πρέπει να ληφθούν υπόψη) σε όλα τα μέλη που έχουν δηλώσει το e-mail τους και σε κάθε ενδιαφερόμενο που έχει πραγματοποιήσει την εγγραφή του μέσω της ιστοσελίδας του Επιμελητηρίου. Η υπηρεσία είναι ανεξάρτητη από την εξόφληση ή μη των συνδρομών.